A mai nap végül azzal telt, hogy gondoltam javítok a frameraten mielőtt elkezdek nagyban contentet gyártani. Végigzongoráztam a fények bake-elését, de mire használható eredményt sikerült elérni, rájöttem: Nem tetszik a játék árnyékokkal. Szóval most az modellek sötét oldala van emission colorral kicsit megvariálva, hogy meglegyen a kívánt rajzfilmes hatás.
Be lett kapcsolva egy jóféle occlusion culling is, de még mindig érezhető framerate drop volt, ha felépítettem 10-15 platformot. A megoldás pedig triviális volt és nem számítottam ennyire nagy hatásra: A tile-ok amikre építkezünk unlit plane-ekből állnak. Ha megépül a platform akkor ezek eddig megmaradtak. ...viszont ha kikapcsolom a tile mesh renderer-jét, akkor meg se röccen a játék akkor se ha telepakolom platformmal.
Szóval egy újabb lépés előre pipa. Már csak nem árt, ha ugyanígy bírja majd ha tele lesz toronnyal... és azok lőnek... és 30-40 AI is a pályán van. Sima ügy. :D
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.