VR Tower Defense játék (TecTacTD)

2016. október 25. 22:48 - tectactd

Optimalizálás 2. kör

A mai nap végül azzal telt, hogy gondoltam javítok a frameraten mielőtt elkezdek nagyban contentet gyártani. Végigzongoráztam a fények bake-elését, de mire használható eredményt sikerült elérni, rájöttem: Nem tetszik a játék árnyékokkal. Szóval most az modellek sötét oldala van emission colorral kicsit megvariálva, hogy meglegyen a kívánt rajzfilmes hatás.

tectactd1610251.jpg

Be lett kapcsolva egy jóféle occlusion culling is, de még mindig érezhető framerate drop volt, ha felépítettem 10-15 platformot. A megoldás pedig triviális volt és nem számítottam ennyire nagy hatásra: A tile-ok amikre építkezünk unlit plane-ekből állnak. Ha megépül a platform akkor ezek eddig megmaradtak. ...viszont ha kikapcsolom a tile mesh renderer-jét, akkor meg se röccen a játék akkor se ha telepakolom platformmal.

Szóval egy újabb lépés előre pipa. Már csak nem árt, ha ugyanígy bírja majd ha tele lesz toronnyal... és azok lőnek... és 30-40 AI is a pályán van. Sima ügy. :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tectactd.blog.hu/api/trackback/id/tr3811838865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
VR Tower Defense játék (TecTacTD)
süti beállítások módosítása