VR Tower Defense játék (TecTacTD)

2016. december 09. 13:49 - tectactd

Az elmúlt nap történései röviden

Változtatások:

  • A skybox le lett cserélve egy körbeforgatott gömbre, aminek a belsejére került fel az ég texturája. Így nagyon olcsón kaptunk egy animált eget.
  • A korábban már említett új tornyok bekerültek és már teljesen működőképesek
  • A tornyok építése és fejlesztése is kapott animációt. Az animációhoz pedig természetesen hang is tartozik
  • Már van a tornyok lövésének is hangja.
  • Elkészült a tornyok aktuális lőtávolságának vizuális megjelenítése.
  • Eredetileg szellem szerű áttetsző kinézettel távoztak a kilőtt ellenfelek. Ezt ki kellett kapcsolni teljesítmény gondok miatt, de már ezt is sikerült megoldani így megint az első verzióhoz hasonlóan áttetsző szellemekként lépnek le.
  • Le lett cserélve a default betűtípus a menükben és a gombokon.
  • A torony információs ablakok már valós ár és sebzés adatokat írnak ki.

Hibajavítások:

  • Javítva a hiba ami miatt a kilőtt ellenfelek feje fölött megmaradt eddig a HP csík.
  • Torony upgrade után most már levonja a szükséges összeget a játékostól.
  • Sokat javult annak ellenőrzése, hogy az AI útja el van-e zárva. Még lesz vele munka, mert a játékos felé túl sok üzenet megy, de funkcionálisan rendben van.

 

Most pedig következzen egy friss gameplay felvétel. Sajnos hangot még mindig nem rögzít a GearVR, így az még mindig nincs rajta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tectactd.blog.hu/api/trackback/id/tr8812036539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
VR Tower Defense játék (TecTacTD)
süti beállítások módosítása