VR Tower Defense játék (TecTacTD)

2016. október 28. 23:59 - tectactd

Az első végigjátszható pálya is elkészült

Éééés sikerült. Először eljutott a játék arra a pontra, hogy van eleje, van vége. Kezd egészen játék hangulata lenni.

Szóval ma elkészült a Wave kezelés pályákra bontva. Végül a Resources-ban tárolt JSON fájlok mellett döntöttem mert könnyen szerkeszthető és jól átlátható. Igaz még android-on valamiért nem szeretné felolvasni a fájlt text-ként, de ez már csak apróság.

ai.png

Szóval ami már kész:

  • Platform építés és eladás
  • Platformokon való mozgás
  • Három turret típus. Ezek jelenleg sebességben, sebzésben és árban térnek el. Később meglátom még kell-e tovább bonyolítani esetleges hatásokkal. Azért lassító torony minden TD játékba kell nem!? :)
  • Négy AI típus. Az egyik repülne... de még nem teszi. Majd fog.
  • Egészen stabil 60FPS itt még mindig lehet majd nyerni az AI modellek finomításával

Ami még hátra van:

  • Kb 20 darab pálya. Ezek között lesz: havas, sivatagos, éjszakai meg a most a legtöbb képen látható stílus.
  • Pályák nehézségének és wave-jeinek beállítása. Erről kb akkor lehet majd beszélni, ha már megvannak a pályák nagyjából.
  •  A pályákat összekötő "map" képernyő elkészítése
  • Zenék/Hangok

Holnapra a terv egy kezdetleges menü/map képernyő összerakása ahonnan indíthatóak a pályák és ahova vissza lehet menni, ha végeztünk eggyel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tectactd.blog.hu/api/trackback/id/tr1011912993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
VR Tower Defense játék (TecTacTD)
süti beállítások módosítása