Végre elkészült az ellenőrzés, hogy ne engedje elindítani a játék az attack phase-t, ha teljesen el van zárva az útvonal. Ilyenkor szól(ni fog, ha kiírom valahova), hogy adj el néhány blocker platformot, különben nem mész tovább.
Ez viszont egy újabb problémát szült: Ki kellett találni, hova kerüljön az eladás gomb.
Mivel a torony építés menü katasztrofális volt (Egész pontosan 10 cm-re a játékos arcától jelentek meg méterszer félméteres gombok), adta magát, hogy az építkezés fázisban újfajta irányításra lesz szükség.
A platformokra kattintva mostantól feljön egy csodálatos menü az adott ponton és lehet válogatni a csodálatos feature-ökből.
A kilőtt támadó tictac-ok pedig nem felrobbanak, vagy fröcsögve szétcsúsznak a padlón, hanem egyszerűen úgy gondolják, hogy 20%-os fehér áttetsző formában gyorsan meglépnek az erdő irányába. Ez a következő képen látható:
A következő lépés pedig, hogy kitaláljam a wave kezelési rendszert. Az sem árt, ha átlátható és könnyen szerkeszthető marad akkor is, ha már 20 pályát és ezeken belül 5-10 kört tartalmaz mondjuk 4-5 AI típussal.
Még ötletem sincs rá... :D
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.