Ez a blog azért jött létre, hogy legyen egy fejlesztői history a játékról és ne a facebook wallt posztoljam tele a screenshotokkal.
Röviden, hogy mi is ez a játék: VR FPS Tower Defense game amiben a maze részét te építed, kezdetben csak egy üres területet kapsz, ahol az ellenfelek nyílegyenesen száguldanak be a shrine-ba.
Az már biztos, hogy a játékból létezik egy játszható prototípus, de még nagyon messze van a vége.
Már lehet építkezni és mozogni a térképen. Wave közben át tudsz ugrálni az üres platformokra és tudod lőni a támadó tectac-okat.
Ja igen... azért TecTac mert ha "i"-vel írnám, nagy valószínűséggel nem használhatnám a nevet.
A tornyok már lőnek és van három típus. Nem lett túlbonyolítva:
- Gomba szerű torony: közepes sebzés + közepes attack speed
- Kristály torony hordóban: Nagyon gyorsan lő, de csak keveset sebez
- Ágyú: Lassú, de nagyot üt
Jelenleg a prioritás, hogy ne lehessen teljesen elzárni az AI útját. Illetve a wave-ek kezelése.
Ha ez a kettő megvan jöhet a turretek upgrade rendszere, egy normális UI és lehet darálni a pályákat.
Platformok amiken tervbe van, hogy működni fog:
- GearVR (ezen már megy is, ezen folyik a fejlesztés)
- Oculus Rift
- Google Cardboard (ez a verzió tartalmazni fog egy olyan opciót, hogy a VR kikapcsolható és a gyroval körbeforgatva a kamerát játszhatsz)
- Google DayDream
- Vive (itt nagyon át kell majd variálni a controllt, de mindenképpen lesz erre is)
- PC Win (full mouse controll, nem tervezem nagyon durván átírni hozzá a játékmenetet)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.