VR Tower Defense játék (TecTacTD)

2016. október 24. 21:12 - tectactd

User interface átalakítás és elzárt út ellenőrzés

Végre elkészült az ellenőrzés, hogy ne engedje elindítani a játék az attack phase-t, ha teljesen el van zárva az útvonal. Ilyenkor szól(ni fog, ha kiírom valahova), hogy adj el néhány blocker platformot, különben nem mész tovább.

screen4.jpg

Ez viszont egy újabb problémát szült: Ki kellett találni, hova kerüljön az eladás gomb.

Mivel a torony építés menü katasztrofális volt (Egész pontosan 10 cm-re a játékos arcától jelentek meg méterszer félméteres gombok), adta magát, hogy az építkezés fázisban újfajta irányításra lesz szükség.
A platformokra kattintva mostantól feljön egy csodálatos menü az adott ponton és lehet válogatni a csodálatos feature-ökből.

screen5.jpg

A kilőtt támadó tictac-ok pedig nem felrobbanak, vagy fröcsögve szétcsúsznak a padlón, hanem egyszerűen úgy gondolják, hogy 20%-os fehér áttetsző formában gyorsan meglépnek az erdő irányába. Ez a következő képen látható:

screen6.jpg

A következő lépés pedig, hogy kitaláljam a wave kezelési rendszert. Az sem árt, ha átlátható és könnyen szerkeszthető marad akkor is, ha már 20 pályát és ezeken belül 5-10 kört tartalmaz mondjuk 4-5 AI típussal.

Még ötletem sincs rá... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tectactd.blog.hu/api/trackback/id/tr411835901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
VR Tower Defense játék (TecTacTD)